diumenge, 8 d’abril del 2018

QÜESTIONARI: ELS MEUS AVIS


És habitual veure, a la porta de l’Escola, avis i àvies que acompanyen, o van a buscar, els néts i nétes.
Els avis són molt importants en la vida dels nens, tant pel que fa a la transmissió de valors com, sobre tot, per l’amor que els hi donen.
També suposen un suport logístic important en el dia a dia de les famílies.
Aquí us deixo un resum de les respostes d’un qüestionari fet als alumnes de CI.

EL MEU AVI

·        Em fa bromes, és molt graciós.
·        Li agrada caminar i jugar al dominó.
·        Em deixa el seu IPad.
·        És molt generós.
·        Em diu que sóc molt dolça.
·        Té dents de mentida.


LA MEVA ÀVIA

·        Em cuida molt bé, m’estima molt.
·        Em diu que sóc molt bonica.
·        Fa ganxet i punt i jaquetes pels ninos.
·        M’invita a dinar a casa seva. És una cuinera excel·lent.
·        Sempre em sorprèn.
·        Té mal a les cames.
·        Li agrada fer sopes de lletres.


ELS MEUS AVIS

·        Porten molts anys casats.
·        Són simpàtics.
·        Em fan companyia.
·        Són genials.
·        S’ajuden l’un a l’altre.
·        Fan el possible per fer-me feliç.
·        Són els millors.